volvo

Volvo

Volvo on nyt kolmanneksi nopein kasvava brändi

Juuri päättyneen näki Volvon volyymi Irlannissa kasvavan 35.15pc, kolmanneksi nopeiten kasvava brändi takana Land Rover & (nyt myöhäistä, vaikeroi) Saab.
Myydyin malli oli jälleen Volvo S40, seuraa tarkasti Volvo S60, käyttöön loppuvuodesta 2010.


Viimeisten kahdentoista kuukauden aikana kaksi uutta jälleenmyyjät nimitettiin Brand - MA Finlay & Sons Newbridge ja Motorpark Athlone, tuoda Networkiin 17 myynti-ja valtuutetulla korjaamolla pistettä.


Maailmanlaajuisesti kokonaismyynti saavutti 449255 autoa, kasvua 20,3 prosenttia vuoden 2010, kun taas toiset 2011 kohokohtia sisälly ilmoitukseen SPA - Skaalautuva tuotearkkitehtuuria - oli Corporationin uudelle teknologista perustaa.Juuri päättyneen näki myös yritys kehittää uuden ihmisen centric yrityksen ja brändin taas sen sähköistäminen strategia oli ottanut yhden askeleen pidemmälle sen kumppanuus Siemensin kanssa.


Merkittävät organisaatiomuutokset tehtiin myös vuoden 2011 aikana ja uusi organisaatio ja johtoryhmä perustettiin. Kiinassa kasvu suunnitelma oli myös liikkeelle. Suunnitelma että jos markkinat ovat vuonna 2020 maailmanlaajuinen myyntitavoite on 800000 myynnistä.


Laajentuminen Kiinaan etenee perustamalla uusia palveluita, kuten paikallisen valmistuksen.
Samaan 2011-2012 painos Volvo Ocean Race lähti Alicante, Espanja 5. marraskuuta kuusi kilpailevia joukkueita otsikon ensimmäisen kahdeksan välilaskuja on 39000 meripeninkulman ajaa ympäri maailmaa.


Volvo Car Corporation yhdessä AB Volvo, on yhteinen omistaja rotu, joka on toimittanut valtava mediassa ja tunnettuus maailmanlaajuisesti viime vuosina, eikä vähiten täällä Irlannissa.
Seuraava kisa on määrä alkaa vuonna 2014, kun Perinne jatkuu Volvon erikoisajoneuvot Division käynnistää suunniteltu erityisesti malliston kanssa purje Racing teema - uusi Volvo Ocean Race.
Kolme Volvo Ocean Race-mallit - Volvo V60, XC60 ja XC70 - tarjolla.


Yhtiö on nyt nopeimmin kasvava luksusautojen valmistaja ja ohjaaminen kohti kestävää kasvua ja kannattavuutta.


Uusi globaali yritys ja brändin strategia - "Suunniteltu sinua" - pidetään jonka Oyj tärkeä osa Volvon maailmanlaajuinen elvyttämistä suunnitelma. Strategian huomauttaa suuntaan Volvon tulevaisuuden brändin kehittäminen ja avainsana on ihmisen. Siinä tiivistetään brandin lähestymistapa ymmärtää ihmistä ja tarjoavat enemmän mutkaton ylellistä tunnelmaa mutta samalla yhdistää brändin perintö rakennuksen turvallisen ja luotettavan auton.


Vähittäiskaupan myynti kasvoi 20,3 prosenttia 449255 yksikköä yli vuoden 2010, parantaminen 75730 yksikköä tekee Volvo Car Corporation nopeimmin kasvava luksusautojen valmistaja. Merkittävää kasvua oli kaikilla myynnin alueilla, Kiinan kanssa osoittaa suurin lisäys on 54,4 prosenttia vuoden 2010. Pohjois-Amerikassa kasvoi 22,5 prosenttia, Pohjoismaissa 13,3 prosenttia, Euroopassa parani 13,1 prosenttia ja Overseas alue kasvoi 35,7 prosenttia vuoteen 2010 verrattuna.Markkinaosuudet paranivat kaikilla alueilla verrattuna edelliseen vuoteen.


Parantunut myynti pääasiassa vahva kysyntä 60-sarjan, Volvo S60 ja V60 yhdessä XC60 crossover. Myynti matalan CO2 DRIVe-mallit edelleen kasvattaa myyntiä Euroopassa ja XC-alue tekevät edelleen hyvin, nyt edustavat noin 36 prosenttia kokonaismyynnistä, yhtiö sanoi.
Yhtiön tavoitteena on saavuttaa myyntimäärä noin 200000

0 comments:

Post a Comment